Forum Nomosiaków
Gildia
SPIS BONUSÓW
Silny przeciwko Diabłom
Dostępny w: Bransoletach, Hełmach, Kolczykach, Tarczach i Broniach
Działa na: Ognistego Króla, Metiny Morderstwa
Max wartość bonusu: +20%
Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Silny przeciwko Zwierzętom
Dostępny w: Bransoletach, Hełmach, Kolczykach, Tarczach i Broniach
Działa na: Wszystkie zwierzęta w m1 (pierwsza wioska), małpy, żaby i pająki
Max wartość bonusu: +20%
Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Silny przeciwko Ludziom
Dostępny w: Bransoletach, Hełmach, Kolczykach, Tarczach i Broniach
Działa na: Profesje (Wojownik, Sura, Nina, Szaman) oraz z mobki w m2 (druga wioska)
Max wartość bonusu: +10%
Inne wartości: +1%, +2%, +3%, +5%
Silny przeciwko Nieumarłym
Dostępny w: Bransoletach, Hełmach, Kolczykach, Tarczach i Broniach
Działa na: Zarażeni na Górze Sohan oraz w DT
Max wartość bonusu: +20%
Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Silny przeciwko Orkom
Dostępny w: Bransoletach, Hełmach, Kolczykach, Tarczach i Broniach
Działa na: Wszystkie Orki z Dolinie Seungryong
Max wartość bonusu: +20%
Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Silny przeciwko Mistykom
Dostępny w: Bransoletach, Hełmach, Kolczykach, Tarczach i Broniach
Działa na: Wszystkie Ezoty w Dolinie Seungryong oraz w Świątyni Hwang (nawet te, co nie mają w nazwie Ezot.)
Max wartość bonusu: +20%
Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Maks. PŻ
Dostępny w: Bransoletkach, Naszyjnikach, Zbrojach, Butach
Efekt: Podnosi nasze maks. PŻ (HP) o …
Max wartość bonusu: +2000 PŻ
Inne wartości: +100 PŻ, +200 PŻ, +300 PŻ, +500 PŻ, +800 PŻ, +1000 PŻ, +1500 PŻ
Maks. PE
Dostępny w: Bransoletkach, Naszyjnikach, Zbrojach, Butach
Efekt: Podnosi nasze maks. PE (MP) o …
Max wartość bonusu: +200 PE (MP)
Inne wartości: +10 PE, +20 PE,
Energia życiowa
Dostępny w: Broniach, Tarczach
Efekt: Podnosi naszą Energię Życiową o …
Max wartość bonusu: +12
Inne wartości: +2, +4, +6, +8
Siła
Dostępny w: Broniach, Tarczach
Efekt: Podnosi naszą Siłę o …
Max wartość bonusu: +12
Inne wartości: +2, +4, +6, +8
Zręczność
Dostępny w: Broniach, Tarczach
Efekt: Podnosi naszą Zręczność o …
Max wartość bonusu: +12
Inne wartości: +2, +4, +6, +8
Inteligencja
Dostępny w: Broniach, Tarczach
Efekt: Podnosi naszą Inteligencję o …
Max wartość bonusu: +12
Inne wartości: +2, +4, +6, +8
Szybkość ataku
Dostępny w: Butach, Hełmach
Efekt: Szybkość ataku jest zwiększona o …
Max wartość bonusu: +8%
Inne wartości: 1%, 2%, 3%, 5%
Szybkość zaklęcia
Dostępny w: Broniach, Butach, Zbrojach
Efekt: Szybsza regeneracja skilli o …
Max wartość bonusu: +20%
Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Regeneracja PŻ
Dostępny w: Hełmach, Naszyjnikach
Efekt: PŻ regeneruje się szybciej o …
Max wartość bonusu: +30%
Inne wartości: +4%, +8%, +12%, +20%
Regeneracja PE
Dostępny w: Hełmach, Naszyjnikach
Efekt: PE regeneruje się szybciej o …
Max wartość bonusu: +30%
Inne wartości: +4%, +8%, +12%, +20%
Szansa na otrucie
Dostępny w: Broniach, Hełmach
Efekt: …% szans na otrucie przeciwnika/moba
Max wartość bonusu: +8%
Inne wartości: +1%, +2%, +3%, +5%
Szansa na omdlenie
Dostępny w: Broniach, Butach, Naszyjnikach
Efekt: …% szans na omdlenie przeciwnika/moba
Max wartość bonusu: +8%
Inne wartości: +1%, +2%, +3%, +5%
Szansa na spowolnienie
Dostępny w: Broniach, Butach
Efekt: …% szans na spowolnienie przeciwnika/moba
Max wartość bonusu: +8%
Inne wartości: +1%, +2%, +3%, +5%
Szansa na przeszywające uderzenie
Dostępny w: Broniach, Bransoletkach, Naszyjnikach
Efekt: … % szans na ominięcie obrony przeciwnika
Max wartość bonusu: 10%
Inne wartości: +1%, +2%, +3%, +5%
Szansa na krytyczne uderzenie
Dostępny w: Bransoletach, Broniach, Butach, Naszyjnikach
Efekt: … % szans na zadanie ciosu z podwójną siłą.
Max wartość bonusu: +10%
Inne wartości: +1%, +2%, +3%, +5%
…% obrażeń będzie dodane do PŻ
Dostępny w: Bransoletkach, Hełmach, Zbrojach
Efekt: obrażenia absorbowane przez PŻ*
Max wartość bonusu: +10%
Inne wartości: 1%, 2%, 3%, 5%
…% obrażeń będzie dodane do PE
Dostępny w: Hełmach, Naszyjnikach, Zbrojach
Efekt: obrażenia absorbowane przez PE*
Max wartość bonusu: +10%
Inne wartości: 1%, 2%, 3%, 5%
Szansa na Odbicie Ciosu Skierowanego w Ciało
Dostępny w: Tarczach, Zbrojach
Efekt: ...% części ataku wroga "odbije się" od naszej postaci i uderzy postać atakującego.
Max wartość bonusu: +15%
Inne wartości: +1%, +2%, +3%, 6%
Szansa na Blok Ciosu
Dostępny w: Butach, Tarczach, Zbrojach?
Efekt: Szansa na uniknięcie ciosu
Max wartość bonusu: +15%
Inne wartości: +1%, +2%, +3%, 6%
Odporność na wiatr
Dostępny w: Bransoletkach, Hełmach, Zbrojach
Efekt: …
Max wartość bonusu: +15%
Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Odporność na błyskawice
Dostępny w: Bransoletkach, Hełmach, Zbrojach
Efekt: Skille szamanki healer ?
Max wartość bonusu: +15%
Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Odporność na miecze
Dostępny w: Butach, Kolczykach, Naszyjnikach, Zbrojach
Efekt: Zmniejszone obrażenia ataków z broni 1-recznej
Max wartość bonusu: +15%
Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Odporność na broń dwuręczną
Dostępny w: Butach, Kolczykach, Naszyjnikach, Zbrojach
Efekt: Zmniejszone obrażenia ataków z broni 2-recznej
Max wartość bonusu: +15%
Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Odporność na magię
Dostępny w: Bransoletkach, Hełmach, Zbrojach
Efekt: Zmniejszone obrażenia ataków magicznych Sury BM, Szamana, niektórych mobków, oraz niektóre skille np. trująca chmura
Max wartość bonusu: +15%
Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Odporność na sztylety
Dostępny w: Butach, Kolczykach, Naszyjnikach, Zbrojach
Efekt: Zmniejszone obrażenia ataków ze sztyletów
Max wartość bonusu: +15%
Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Odporność na wachlarze
Dostępny w: Butach, Naszyjnikach, Zbrojach
Efekt: Zmniejszone obrażenia ataków z wachlarzy
Max wartość bonusu: +15%
Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Odporność na dzwony
Dostępny w: Butach, Naszyjnikach, Zbrojach
Efekt: Zmniejszone obrażenia ataków z dzwonów
Max wartość bonusu: +15%
Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Odporność na ogień
Dostępny w: Bransoletkach, Hełmach, Zbrojach
Efekt: Zmniejszone obrażenia ataków wywieranych mocami ognia piekielnego
Max wartość bonusu: +15%
Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Odporność na strzały
Dostępny w: Butach, Kolczykach, Zbrojach
Efekt: Zmniejszone obrażenia ataków ze strzał
Max wartość bonusu: +15%
Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Szansa na uniknięcie strzały
Dostępny w: Hełmach, Kolczykach, Zbrojach
Efekt: …% szans na uniknięcie strzały
Max wartość bonusu: +15%
Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Szybkość poruszania się
Dostępny w: Kolczykach
Efekt: Zwiększa prędkość poruszania się
Max wartość bonusu: 20%
Inne wartości: 2%, 4%, 6%, 10%
Niewrażliwy na omdlenie
Dostępny w: Tarczach
Efekt: Zwiększona odporność na omdlenie
Max wartość bonusu:
Niewrażliwy na spowolnienie
Dostępny w: Tarczach
Efekt: Nie da się nas spowolnić
Max wartość bonusu:
Szansa na bonus doświadczenia
Dostępny w: Butach, Naszyjnikach, Tarczach
Efekt: ...% szans na bonus doświadczenia
Max wartość bonusu: 20%
Inne wartości: 2%, 4%, 6%, 8%
Szansa na podwójne wyrzucenie przedmiotów
Dostępny w: Bransoletach, Kolczykach
Efekt: ...% szans na podwójne wyrzucenie przedmiotów
Max wartość bonusu: 20%
Inne wartości: 2%, 4%, 6%, 8%
Szansa na podwójne wyrzucenie Yang
Dostępny w: Butach, Naszyjnikach, Tarczach
Efekt: …% szans na podwójny drop Yang
Max wartość bonusu: 20%
Inne wartości: 2%, 4%, 6%, 8%
Wartość ataku
Dostępny w: zbroja
Efekt: Podnosi nasz atak o …
Max wartość bonusu: +50
Inne wartości: +10, +15, +30
*Absorbacja PŻ/PE - ...% będzie dodane do PŻ/PE Przykład: Gdy atakujemy gracza/moba wartością 1000, czyli że ...% będzie dodane do PŻ/PE. W tym wypadku będzie to 100 do PŻ/PE.
Podziękowania dla lachcimek - board.metin2.pl
Offline
Gość
Omen nie wiem czy na plu działa, ale Silny na Diabły działa również na wyższych piętrach w DT. Nie wiem tylko jak z " Death Reaperem ", tu są podzielone głosy.
Nomosiak
Na ripka to raczej nieumarli ;p A jesli chodzi o diabły to może masz na myśli metiny morderstwa?
Ostatnio edytowany przez Strachu (2010-02-07 16:04:45)
Offline
Gildia
Omen + za to, że napisałeś kto zrobił ten poradnik, Jeżeli chodzi o diabły bon nie działa z tego co wiem na PL. Bon na diabły, to tylko i wyłącznie piekło . Sam próbowałem. Wielki + omen. Mała prośba, żebyś te Szanse itp. Powiększył i inny kolor.
a ogólnie to ładnie.
Offline
Gość
Otóż nie metki morderstwa a te wyżej postawione demony, na amerykańcu to działa, a czy na Plu to nie wiem.
Gildia
hmm troche niekompletne:D
a gdzie:
niewrazliwy na otrucie
a gdzie napisane ze na trujaca chmurke dziala abs na magie ??
Block to nie unikniecie:)
Po co w takim razie bylby kamien uniku
nie ma szansy na unikniecie
i wiele wiele ale jest juz 4 rano wiec nie bede czytal dokladniej
Offline
Administrator
Errku jak masz dodatkowe info o bonusach to zamieść sprostowania
Offline
Gość
Omen leniwie się zabrał po prostu standard..
<--- Weź , bo jak cie zaraz kopne w dupsko tu Omen ^^
Gildia
Obudzil sie we mnie zwierz niestety leniwiec coby byc szczerym to nie chce mi sie
Pozatym to tylko bonusy w metku malo istotne
Offline
Administrator
Erek ty leniuszku jeden ale podejście masz zdrowe.
A poradnik jest super.
Offline
Gildia
Wiesz Jerzyku to tylko metek to tylko Aion
Metek - Off
Aion - Off
Real - On
D
Offline
Gildia
napisalem cos juz wczesniej
niewrazliwy na otrucie - nic wiecej do komentowania bon w tarczach
abs na magie dziala na trujaca chmure
dodaj bon szansa na unikniecie strzalki w palke
to na dobry poczatek
Offline