SPIS BONUSÓW
Silny przeciwko Diabłom Dostępny w: Bransoletach, Hełmach, Kolczykach, Tarczach i Broniach Działa na: Ognistego Króla, Metiny Morderstwa Max wartość bonusu: +20% Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Silny przeciwko Zwierzętom Dostępny w: Bransoletach, Hełmach, Kolczykach, Tarczach i Broniach Działa na: Wszystkie zwierzęta w m1 (pierwsza wioska), małpy, żaby i pająki Max wartość bonusu: +20% Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Silny przeciwko Ludziom Dostępny w: Bransoletach, Hełmach, Kolczykach, Tarczach i Broniach Działa na: Profesje (Wojownik, Sura, Nina, Szaman) oraz z mobki w m2 (druga wioska) Max wartość bonusu: +10% Inne wartości: +1%, +2%, +3%, +5%
Silny przeciwko Nieumarłym Dostępny w: Bransoletach, Hełmach, Kolczykach, Tarczach i Broniach Działa na: Zarażeni na Górze Sohan oraz w DT Max wartość bonusu: +20% Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Silny przeciwko Orkom Dostępny w: Bransoletach, Hełmach, Kolczykach, Tarczach i Broniach Działa na: Wszystkie Orki z Dolinie Seungryong Max wartość bonusu: +20% Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Silny przeciwko Mistykom Dostępny w: Bransoletach, Hełmach, Kolczykach, Tarczach i Broniach Działa na: Wszystkie Ezoty w Dolinie Seungryong oraz w Świątyni Hwang (nawet te, co nie mają w nazwie Ezot.) Max wartość bonusu: +20% Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Maks. PŻ Dostępny w: Bransoletkach, Naszyjnikach, Zbrojach, Butach Efekt: Podnosi nasze maks. PŻ (HP) o … Max wartość bonusu: +2000 PŻ Inne wartości: +100 PŻ, +200 PŻ, +300 PŻ, +500 PŻ, +800 PŻ, +1000 PŻ, +1500 PŻ
Maks. PE Dostępny w: Bransoletkach, Naszyjnikach, Zbrojach, Butach Efekt: Podnosi nasze maks. PE (MP) o … Max wartość bonusu: +200 PE (MP) Inne wartości: +10 PE, +20 PE,
Energia życiowa Dostępny w: Broniach, Tarczach Efekt: Podnosi naszą Energię Życiową o … Max wartość bonusu: +12 Inne wartości: +2, +4, +6, +8
Siła Dostępny w: Broniach, Tarczach Efekt: Podnosi naszą Siłę o … Max wartość bonusu: +12 Inne wartości: +2, +4, +6, +8
Zręczność Dostępny w: Broniach, Tarczach Efekt: Podnosi naszą Zręczność o … Max wartość bonusu: +12 Inne wartości: +2, +4, +6, +8
Inteligencja Dostępny w: Broniach, Tarczach Efekt: Podnosi naszą Inteligencję o … Max wartość bonusu: +12 Inne wartości: +2, +4, +6, +8
Szybkość ataku Dostępny w: Butach, Hełmach Efekt: Szybkość ataku jest zwiększona o … Max wartość bonusu: +8% Inne wartości: 1%, 2%, 3%, 5%
Szybkość zaklęcia Dostępny w: Broniach, Butach, Zbrojach Efekt: Szybsza regeneracja skilli o … Max wartość bonusu: +20% Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Regeneracja PŻ Dostępny w: Hełmach, Naszyjnikach Efekt: PŻ regeneruje się szybciej o … Max wartość bonusu: +30% Inne wartości: +4%, +8%, +12%, +20%
Regeneracja PE Dostępny w: Hełmach, Naszyjnikach Efekt: PE regeneruje się szybciej o … Max wartość bonusu: +30% Inne wartości: +4%, +8%, +12%, +20%
Szansa na otrucie Dostępny w: Broniach, Hełmach Efekt: …% szans na otrucie przeciwnika/moba Max wartość bonusu: +8% Inne wartości: +1%, +2%, +3%, +5%
Szansa na omdlenie Dostępny w: Broniach, Butach, Naszyjnikach Efekt: …% szans na omdlenie przeciwnika/moba Max wartość bonusu: +8% Inne wartości: +1%, +2%, +3%, +5%
Szansa na spowolnienie Dostępny w: Broniach, Butach Efekt: …% szans na spowolnienie przeciwnika/moba Max wartość bonusu: +8% Inne wartości: +1%, +2%, +3%, +5%
Szansa na przeszywające uderzenie Dostępny w: Broniach, Bransoletkach, Naszyjnikach Efekt: … % szans na ominięcie obrony przeciwnika Max wartość bonusu: 10% Inne wartości: +1%, +2%, +3%, +5%
Szansa na krytyczne uderzenie Dostępny w: Bransoletach, Broniach, Butach, Naszyjnikach Efekt: … % szans na zadanie ciosu z podwójną siłą. Max wartość bonusu: +10% Inne wartości: +1%, +2%, +3%, +5%
…% obrażeń będzie dodane do PŻ Dostępny w: Bransoletkach, Hełmach, Zbrojach Efekt: obrażenia absorbowane przez PŻ* Max wartość bonusu: +10% Inne wartości: 1%, 2%, 3%, 5%
…% obrażeń będzie dodane do PE Dostępny w: Hełmach, Naszyjnikach, Zbrojach Efekt: obrażenia absorbowane przez PE* Max wartość bonusu: +10% Inne wartości: 1%, 2%, 3%, 5%
Szansa na Odbicie Ciosu Skierowanego w Ciało Dostępny w: Tarczach, Zbrojach Efekt: ...% części ataku wroga "odbije się" od naszej postaci i uderzy postać atakującego. Max wartość bonusu: +15% Inne wartości: +1%, +2%, +3%, 6%
Szansa na Blok Ciosu Dostępny w: Butach, Tarczach, Zbrojach? Efekt: Szansa na uniknięcie ciosu Max wartość bonusu: +15% Inne wartości: +1%, +2%, +3%, 6%
Odporność na wiatr Dostępny w: Bransoletkach, Hełmach, Zbrojach Efekt: … Max wartość bonusu: +15% Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Odporność na błyskawice Dostępny w: Bransoletkach, Hełmach, Zbrojach Efekt: Skille szamanki healer ? Max wartość bonusu: +15% Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Odporność na miecze Dostępny w: Butach, Kolczykach, Naszyjnikach, Zbrojach Efekt: Zmniejszone obrażenia ataków z broni 1-recznej Max wartość bonusu: +15% Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Odporność na broń dwuręczną Dostępny w: Butach, Kolczykach, Naszyjnikach, Zbrojach Efekt: Zmniejszone obrażenia ataków z broni 2-recznej Max wartość bonusu: +15% Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Odporność na magię Dostępny w: Bransoletkach, Hełmach, Zbrojach Efekt: Zmniejszone obrażenia ataków magicznych Sury BM, Szamana, niektórych mobków, oraz niektóre skille np. trująca chmura Max wartość bonusu: +15% Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Odporność na sztylety Dostępny w: Butach, Kolczykach, Naszyjnikach, Zbrojach Efekt: Zmniejszone obrażenia ataków ze sztyletów Max wartość bonusu: +15% Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Odporność na wachlarze Dostępny w: Butach, Naszyjnikach, Zbrojach Efekt: Zmniejszone obrażenia ataków z wachlarzy Max wartość bonusu: +15% Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Odporność na dzwony Dostępny w: Butach, Naszyjnikach, Zbrojach Efekt: Zmniejszone obrażenia ataków z dzwonów Max wartość bonusu: +15% Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Odporność na ogień Dostępny w: Bransoletkach, Hełmach, Zbrojach Efekt: Zmniejszone obrażenia ataków wywieranych mocami ognia piekielnego Max wartość bonusu: +15% Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Odporność na strzały Dostępny w: Butach, Kolczykach, Zbrojach Efekt: Zmniejszone obrażenia ataków ze strzał Max wartość bonusu: +15% Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Szansa na uniknięcie strzały Dostępny w: Hełmach, Kolczykach, Zbrojach Efekt: …% szans na uniknięcie strzały Max wartość bonusu: +15% Inne wartości: +2%, +4%, +6%, +10%
Szybkość poruszania się Dostępny w: Kolczykach Efekt: Zwiększa prędkość poruszania się Max wartość bonusu: 20% Inne wartości: 2%, 4%, 6%, 10%
Niewrażliwy na omdlenie Dostępny w: Tarczach Efekt: Zwiększona odporność na omdlenie Max wartość bonusu:
Niewrażliwy na spowolnienie Dostępny w: Tarczach Efekt: Nie da się nas spowolnić Max wartość bonusu:
Szansa na bonus doświadczenia Dostępny w: Butach, Naszyjnikach, Tarczach Efekt: ...% szans na bonus doświadczenia Max wartość bonusu: 20% Inne wartości: 2%, 4%, 6%, 8%
Szansa na podwójne wyrzucenie przedmiotów Dostępny w: Bransoletach, Kolczykach Efekt: ...% szans na podwójne wyrzucenie przedmiotów Max wartość bonusu: 20% Inne wartości: 2%, 4%, 6%, 8%
Szansa na podwójne wyrzucenie Yang Dostępny w: Butach, Naszyjnikach, Tarczach Efekt: …% szans na podwójny drop Yang Max wartość bonusu: 20% Inne wartości: 2%, 4%, 6%, 8%
Wartość ataku Dostępny w: zbroja Efekt: Podnosi nasz atak o … Max wartość bonusu: +50 Inne wartości: +10, +15, +30
*Absorbacja PŻ/PE - ...% będzie dodane do PŻ/PE Przykład: Gdy atakujemy gracza/moba wartością 1000, czyli że ...% będzie dodane do PŻ/PE. W tym wypadku będzie to 100 do PŻ/PE.
Podziękowania dla lachcimek - board.metin2.pl
|